Ospravedlnenie.

24.11.2010 12:52

Chcem sa týmto ospravedlniť p.Bellovi Heflerovi za nepravdivú informáciu, ktorú som uverejnil v televíznej diskusii na RVTV. Tam som uviedol:" Ja som s pánom Heflerom, sme mali takú džentlmenskú stávku s tým, že keď vstúpim do komunálnej politiky, určite urobím všetko preto, aby som vyhral a do obálky som mu napísal, že ja voľby vyhrám". Túto informáciu som uviedol v domnení, že v obálke, ktorú som p. Heflerovi dal svojho času, taká informácia je. Zmiatol ma dátum marec tohoto roku v kontexte s obálkou. Ako uviedol p.Hefler v maily pre RVTV citujem:

"Odovzdal mi skutočne malú obálku minulý rok na 20. výročie Nežnej revolúcie, keď sme pripravili v spolupráci s Gemerským mládežníckym spolkom dvojdňové podujatia - výstavu a diskusiu. Poprosil ma, aby som tú obálku otvoril až o rok, teda 17. 11. 2010. Ja som tak skutočne urobil a spravil som to v spoločnosti Ivana Kuhna a Matúša Bischofa v kaviarni hotela Čierny Orol v ten deň večer. Obaja rok starý text Karola Kováča čítali, je v ňom uvedené toto:
"Ľudia budú očakávať akčnosť. Rozídeme sa do rodín a tým to skončí. Celé nadšenie. Ak sa nenájde v dave líder. Každá akcia politického charakteru potrebuje vodcu a ideológov. Ľudí, ktorí budú svedomím, radcom, pomocníkom. Apelujte, apelujte, apelujte. Komunistické...a čo ste urobili preto.""

Takže moja informácia uvedené na RVTV nie je pravdivá. Ospravedlňujem sa p.Heflerovi za to.

 

Karol Kováč

© 2010 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode